Computer problemen ? Wij helpen je graag verder.
Log In

Inloggen

Uw Wachtwoord Vergeten?

Subtotaal mandje: € 0,00

Wat is er inbegrepen in de 2 jaar garantie?

Wat bedoelen we met "uitbreidbaar" ?

Wat bedoelen we met "Build-to-last" ?

Hoe wordt mijn bestelling geleverd ?

Hoeveel tijd zit er tussen bestelling en levering ?

Voor alle andere vragen kan u steeds met ons contact nemen via het contactformulier.

 

Wat is er inbegrepen in de 2 jaar garantie?

De 2 jaar garantie die wij voorzien houden in dat elk defect aan de onderdelen kostenloos zal worden vervangen door dezelfde soort, of een gelijkwaardig onderdeel moest deze niet meer leverbaar zijn. Op voorwaarde dat deze defecten geen gevolg zijn van verkeerd gebruik of gebruikersschade zoals valschade of verkeerde aansluitingen.

Indien het onderdeel dat defect is moet vervangen worden zal hiervoor een nieuw onderdeel besteld worden. Je moet dus niet wachten op een herstelling van het onderdeel door de fabrikant. Voor verplaatsingen en vervoerskosten zijn er speciale regelingen, deze kun je hier terugvinden op onze support-pagina.

Indien we ooit merken dat er misbruik gemaakt wordt van onze garantie, door bijvoorbeeld gebruikers-, valschade of andere schade die niet fabrieksgebonden zijn te verzwijgen en niet mee te delen in de supportaanvraag zullen we een administratieve boete opleggen van €40,00 inclusief BTW en de garantie laten vervallen. Wij kunnen dit soort defecten perfect opsporen.

Wat bedoelen we met "uitbreidbaar" ?

De systemen die wij verkopen hebben altijd de mogelijkheid om extra onderdelen in te bouwen. Dit wil zeggen, extra harde schijven, extra dvd/blu-ray lezers en schrijvers, extra ram-geheugen enzoverder. Ook zullen we je op regelmatige basis een upgradevoorstel toesturen, zodat je na bijvoorbeeld 3 of 4 jaar een upgrade kit kunt aanschaffen waardoor je computer weer op en top up to date is.

Wat bedoelen we met "Build-to-last" ?

Wij voorzien enkel A-merk onderdelen. Ook gebruiken we enkel merken waarvan we weten dat ze de tand der tijd kunnen doorstaan. Met onze 15 jaar ervaring in het assembleren van desktop computers weten we ondertussen wat we het best verkopen en het best vermijden.

Hoe wordt mijn bestelling geleverd ?

Je bestelling wordt aan huis geleverd via een van onze pakjesdiensten. Als je toch niet thuis bent wanneer het pakje wordt aangeboden, wordt er een briefje achtergelaten waar je de informatie kunt vinden voor een 2de aanbieding. Als hier geen reactie op volgt komen ze gewoon de dag nadien terug langs. Je hebt ook de optie om het pakket zelf te komen uithalen. Deze optie kan je kiezen bij het afrekenen. Hou er wel rekening mee dat er in het weekend geen leveringen gebeuren.

Hoeveel tijd zit er tussen bestelling en levering ?

De bestelling gaat van start van zodra we de volledige betaling ontvangen hebben. De leveringstijd zit meestal rond de 3 tot 5 werkdagen. Dit is afhankelijk van een aantal factoren zoals feestdagen en de stock bij onze leveranciers. Indien er een onderdeel langere tijd niet beschikbaar is zullen we contact met je opnemen om een alternatief te voorzien.

Heeft u nog een andere vraag dan kan u steeds met ons contact nemen via het contactformulier.